fredag 2 maj 2014

Allt och ingenting

Fredag 2 maj, tiden bara rusar iväg snart har grabbarna sommarlov och det innebär att semestern inte är så långt borta 😄... Jag känner att jag är i stort behov av semester, bara vara ledig och inte göra någonting, inga måsten, inga krav, inga jag borde ha hunnit med... 😁

Jag har nyss kommit in från en löprunda, sitter vid köksbordet med Abbe som äter frukost, båda sitter vi med näsan över mobilerna... Det är bara två timmar kvar tills jag ska vara på jobbet, det är min jobbhelg såsom det är varannan helg.. 

I åt har jag känt av pollen, brukar aldrig känna något men i år har jag huvudvärk, rinnsnuva och kliande ögon.. Jag ska väl inte klaga då Abbe har det mycket värre, hans ögon och kinder blir röda och svullna, vi fick honom att ta ögondroppar en gång men sen efter det har han varit hemma och i stort sett bara inne så vi får se hur det blir när han går ut igen 😎

Solen skiner men det är lite kallt, hoppas på bra väder hela dagen och gärna lite varmare, nu ska jag ta tag i dusch och förbereda mig inför jobb..

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar