tisdag 4 mars 2014

Mamma och pappa om några år..

Detta inlägg tillägnas mina älskade föräldrar..
I morse så roade sig Simon med att ta reda på hur hans älskade mormor och morfar kommer att se ut samt göra om några år.. Jag är bara tvungen att visa det - så roligt! Hoppas bara mina älskade föräldrar klarar av att se sin framtid :)
Mormor men skulle även kunna vara morfar :)
Morfar och mormor goes to the beach!
Morfar goes wild and crazy...
Mormor och morfars sätt att lösa en konflikt - chicken race...


3 kommentarer:

  1. Jag tror att detta stämmer precis. Jag tycker jag känner igen mig.

    SvaraRadera
  2. Ja det här kan väl stämma men jag tror nog att det är jag som sprejar fönsterrutorna! Du har en påhittig son!

    SvaraRadera
  3. ok, Du är ju målarkludden i familjen!

    SvaraRadera